Lajų takas – dizainerės Aušros Tamašauskienės kūryboje

Aušra Tamašauskienė

Nuoširdžiai nustebino marškinėliai, reklamuojantys Anykščių lajų taką. Tai geras ženklas: anykštėnai nepaleidžia idėjos populiarinti savo kraštą ir jo lankytinas vietas.

Marškinėliai atkreipia dėmesį užrašu „Girdi, kaip šakom šnibžda medžių kalba šventa”. Po juo smulkiomis raidėmis užrašyta šių žodžių autoriaus Antano Baranausko pavardė. Lajų takas – užrašo apačioje, užtat didžiosiomis raidėmis.

Marškinėlių autorė – grafinio dizaino specialistė Aušra Tamašauskienė, atstovaujanti Anykščių menų inkubatoriaus studijai „Aušros dizainas”.

Šie marškinėliai – idėja, estetika, tiesiog išbaigtas kūrinys; nėra abejonės, jis bus mielas ne tik anykštėnams.

– Turėjome plakato idėją, dėliojau mintis suvenyrui… Viskas susiėjo krūvon ir liko marškinėliuose. Lajų taką norėjau įvertinti kitaip: šilelis ir Antanas Baranauskas neatsiejami; Lajų takas įdomus tik jų dėka, – temainfo.lt sakė  dailininkė.

Kol kas pagaminti tik dviejų rūšių dizaino – juodo ir balto – marškinėliai, kaip sako jų autorė, pozityvo ir negatyvo. Juos gamina UAB „Telkša”; jais prekiaus Lajų tako informacinis centras, gal ir A.Baranausko ir A.Vienuolio-Žukausko memorialinio muziejaus padaliniai.

Bet kokio dydžio anykštėniškus Lajų tako marškinėlius galima užsisakyti Anykščių menų inkubatoriuje arba  pas dailininkę.

Rita Briedienė

Aušros Tamašauskienės asmeninio archyvo nuotraukos